ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی با آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تخصصی ارزان ترین تور ها با خدمات متنوع

ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی با آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تخصصی ارزان ترین تور ها با خدمات متنوع

مشخصات بلاگ

ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی را با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تجربه نمایید تخصص ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت ارائه ارزان ترین تور های داخلی و خارجی اعم از ارزان ترین تور دبی , ارزان ترین تور اروپا, ارزان ترین تور مشهد , تور کیش , تور مالزی , تور تایلند , تور پوکت , تور پاتایا و ... می باشد ارزان ترین تور های ایرانگردی نیز در آژانس مسافرتی فهیم گشت ارائه می گردد. آژانس مسافرتی فهیم گشت بیش از ده سال تجربه درخشان و تخصص در زمینه برگزاری انواع مختلف تورهای مسافرتی و خدمات متنوع دارد و ارزان ترین تورها را با بهترین قیمت و برترین خدمات به شما مسافران عزیز ارائه می نماید.

کلمات کلیدی

ارزان ترین تور مشهد تابستان 96

خدمات آژانس مسافرتی فهیم گشت در ارزان ترین تور پوکت

نرخ رزرو هتل سراسر جهان و رزرو هتل های خارجی

نرخ رزرو هتل سراسر جهان

معیارهای رزرو هتل

رزرو هتل سراسر جهان و رزرو هتل در اروپا و هتل های خارجی

رزرو هتل سراسر جهان درجه یک و ارزان قیمت با فهیم گشت

رزرو هتل سراسر جهان با نازل ترین قیمت

رزرو هتل سراسر جهان

خدمات مورد انتظار مسافران از هتل محل اقامت و رزرو هتل سراسر جهان

خدمات رزرو هتل سراسر جهان و ایران با فهیم گشت

hotel reservation WITH FAHIMGASHT AGENCY

خدمات رزرو هتل اروپا و جهان با آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور دبی و تور ترکیه با آژانس مسافرتی فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت و پیکاپ پاسپورت فوری و تضمینی

آژانس مسافرتی فهیم گشت و وقت سفارت و ویزا

آژانس مسافرتی فهیم گشت و رزرو هتل در سراسر جهان

آژانس مسافرتی فهیم گشت و خرید بلیط هواپیما ارزان

آژانس مسافرتی فهیم گشت و ارزان ترین تور اروپا

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی فهیم گشت ارائه دهنده ارزان ترین تور ها

هواپیمایی امارات ایرلاین و خرید بلیط ارزان امارات ایر دبی

ناوگان هوایی شرکت امارات ایرلاین و خرید بلیط ارزان امارات ایر

رزرو و خرید بلیط هواپیمایی امارات ایرلاین با فهیم گشت از تهران

رزرو و خرید بلیط هواپیمایی امارات ایر لاین

رزرو و خرید بلیط هواپیما با نازل ترین قیمت از امارات ایرلاین دبی

خدمات شرکت هواپیمایی امارات ایرلاین دبی و خرید بلیط ایرلاین خارجی

بلیط پرواز امارات ایر دبی با نازل ترین نرخ

بلیط هواپیمایی امارات ایر

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری خرید بلیط امارات ایر لاین

بایگانی

۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

ارزان ترین تور ایرانگردی از تهران 

ارائه خدمات مسافرتی و ایرانگردی در قالب ارزان ترین تور ایرانگردی تخصص ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت است . شما عزیزان می توانید با شرکت در ارزان ترین تور ایرانگردی با جاذبه های زیبا و اماکن دیدنی در کشورمان ایران آشنا شوید.

ارزان ترین تور ایرانگردی در ایران با آژانس مسافرتی فهیم گشت

تور ایرانگردی یک روزه و چند روزه فرصت بسیار خوبی است تا ما بهتر بتوانیم به طبیعت ایران و زیبایی های آن پی ببریم. در ارزان ترین تور ایرانگردی ما با مکان هایی آشنا می شویم که بسیار بکر و دیدنی هستند و از مناظر و چشم اندازهای بسیار زیبایی برخوردارند. از مهم ترین تورهای داخلی و تور ایرانگردی ارائه شده توسط آژانس مسافرتی فهیم گشت تور طبیعت گردی , تور املش سومانسرا , تور سیستان و بازدید از شهر سوخته , تور کویر و نیز تور مشهد و تور کیش است. 

ارزان ترین تور ایرانگردی از تهران

ارزان ترین تور ایرانگردی و تور املش سومانسرا

یکی از زیباترین مناظر و شهرهای ایران طبیعت زیبای املش سومانسرا است املش با وسعتی حدود 469/5 کیلومتر مربع در 16 کیلومتری شهرستان رودسر واقع شده است فاصله املش تا مرکز استان نیز 75 کیلومتر است. مردم این منطقه با لهجه گیلکی صحبت می کنند. مردم این ناحیه به دلیل نزدیکی با رودخانه شلمانرود بیشتر به کشاورزی و دامپروری اشتغال دارند. 

ارزان ترین تور ایرانگردی و تور املش سومانسرا

گشت های متنوع در ارزان ترین تور ایرانگردی املش شامل بازدید از مقبره کاشف السلطنه , بقعه شیخ زاهد , دامنه گردی در هالی دشت زیبا , گشت لاهیجان , تله کابین شیطان کوه , گشت در منطقه زیبای جنگلی تابستان نشین , صرف نهار در طبیعت , پیاده روی در منطقه سبزکویه و ... می باشد از خدمات مهم در ارزان ترین تور ایرانگردی املش اقامت در هتل های مناسب است. 

ارزان ترین تور ایرانگردی  با فهیم گشت لحظه آخری

fahimgasht.com

حمل و نقل زمینی توریستی , سه وعده صبحانه , پذیرایی بین روز , بیمه مسافرت و راهنما از دیگر خدمات این تور جذاب است. 

از وسایل مورد نیاز در تور ایرانگردی اعم از ارزان ترین تور ایرانگردی املش شامل کارت ملی و شناسنامه , لوازم شخصی , کفش کوهپیمایی , لباس گرم , کلاه و عینک آفتابی , کرم ضد آفتاب , شنل ضد باران و سایر لوازم مورد نیاز می باشد. 

ارزان ترین تور ایرانگردی و انواع تورهای داخلی با گشت های متنوع  با آژآنس مسافرتی فهیم گشت  قیمت ارزان ترین تور ایرانگردی و تور طبیعت گردی با آژانس مسافرتی فهیم گشت از تهران

ARZANTARIN TOUR IRANGARDITOUR IRANGARDI ARZAN

جهت شرکت در ارزان ترین تور ایرانگردی و تورهای یک روزه , تور کویر و رزرو هتل در سراسر ایران کافیست با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تماس بگیرید. 

02177940055

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۰۴
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تورهای داخلی ایران 

ارزان ترین تورهای داخلی از خدمات تخصصی و مهمی است که ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت ارائه می نماییم. تعطیلات تابستان نزدیک است و شما می توانید از هم اکنون برای گذراندن تعطیلات تابستان خود برنامه ریزی نمایید.

ارزان ترین تورهای داخلی تابستان با فهیم گشت

شرکت در ارزان ترین تورهای داخلی ایران ارائه شده توسط فهیم گشت می تواند گزینه مناسب برای تعطیلات شما باشد. از جمله تورهای داخلی فهیم گشت تور مشهد , تور کیش , تور طبیعت گردی و تور کویر است. 

fahimgasht.com

ارزان ترین تورهای داخلی اعم از تور سیستان

ارزان ترین تورهای داخلی اعم از تور سیستان 

تور سیستان از جمله تورهای داخلی است که از طرف فهیم گشت برگزار می گردد. این تور شامل بازدید از سیستان و شهر سوخته می باشد. از مهم ترین اماکن دیدنی در شهر سوخته و سیستان می توان معبد دهانه غلامان , شهر سوخته , دژ سه کوهه , گندمزار , ارگ خان ملک , غروب زیبای سیستان و آرامستان شب اوشیدا را نام برد. 

ارزان ترین تورهای داخلی اعم از تور سیستان ارزان ترین تورهای داخلی و بازدید از شهر سوخته سیستان با آژانس مسافرتی فهیم گشت از تهران

ارزان ترین تورهای داخلی اعم از تور مشهد 

از تورهای داخلی بسیار پرطرفدار تور مشهد است که هم جنبه تفریحی دارد و هم از نظر زیارتی در رتبه نخست در کشور ما قرار گرفته است. تور مشهد هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می شود. این تور همه روز ارائه می گردد. 

ارزان ترین تورهای داخلی اعم از تور مشهد ارزان ترین تورهای داخلی  و تور مشهد ارزان با آژانس مسافرتی فهیم گشت لحظه آخری

ارزان ترین تورهای داخلی و تور کیش 

تور کیش نیز به نوبه خود از اهمیت زیادی برخوردار است و هر سال یک میلیون مسافر و توریست را به سمت خود جذب می نماید. تور کیش به صورت هوایی برگزار می شود. و مدت اقامت آن از سه روز شروع می شود و بسته به سلیقه و نظر مسافران دارد. 

ارزان ترین تورهای داخلی و تور کیش ارزان ترین تورهای داخلی و تور کیش لحظه آخری از تهران با آژانس مسافرتی فهیم گشت

تورهای یک روزه و تور کویرگردی نیز از جمله تورهای داخلی است که توسط فهیم گشت با نرخ بسیار مناسب ارائه می شود. رزرو هتل در ارزان ترین تورهای داخلی نیز از خدمات مهمی است که فهیم گشت ارائه می نماید. گشت های متنوع جهت آشنایی مسافران و راهنمای تور از دیگر خدمات ارزان ترین تورهای داخلی است .

ارزان ترین تورهای داخلی  و تور کویر با آژانس مسافرتی فهیم گشت ارزان ترین تورهای داخلی  و تورهای طبیعت گردی و تور ایرانگردی با آژانس مسافرتی فهیم گشت

جهت شرکت در تورهای داخلی ما می توانید تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. 

02177940055

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۳۵
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور مشهد در آژانس مسافرتی فهیم گشت

تور مشهد پرطرفدارترین تور داخلی در ایران است و مشهد از شهرهای مهم و گردشگرپذیرترین شهرهای ایران است به همین دلیل ارزان ترین تور مشهد را ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت در برنامه ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی خود قرار داده ایم تا شما مسافران عزیز بتوانید با هزینه ای بسیار مناسب از ارزان ترین تور مشهد که یک تور سیاحتی- زیارتی است لذت ببرید و از خدمات لوکس و کامل آن استفاده نمایید. 

ارزان ترین تور مشهد هوایی و زمینی از تهران

ارزان ترین تور مشهد دو شب و سه روز اقامت شروع می شود و تعیین مدت اقامت به دلخواه زائرین و مسافرین می باشد. ارزان ترین تور مشهد به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می شود. قیمت ارزان ترین تور مشهد با توجه به نوع هتل و نوع وسیله نقلیه مشخص می شود. قیمت تور مشهد برای دارندگان کارت های گردشگری و پرسنل سازمان ها با تخفیفات ویژه همراه است. کافیست تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی را از تور مشهد ارزان قیمت خود در اختیار شما قرار دهیم. 

ارزان ترین تور مشهد در آژانس مسافرتی فهیم گشت

fahimgasht.com

برنامه ریزی ارزان ترین تور مشهد با فهیم گشت

تور مشهد همه روزه با هواپیما , قطار یا اتوبوس برگزار می گردد. این تور از سه روز و بیشتر برنامه ریزی شده است و از خدمات مهم فهیم گشت در ارزان ترین تور مشهد اقامت در هتل های مناسب و با کیفیت است.

برنامه ریزی ارزان ترین تور مشهد با فهیم گشت

از جمله هتل های مطرح در مشهد شامل هتل درویشی , هتل قصر طلایی , هتل هما , هتل اطلس و ... می باشد. انواع هتل های 5 ستاره , 4 ستاره , 3 ستاره و انواع مسافرخانه و سوئیت بسته به نیاز و بودجه مسافران رزرو می گردد. خدمات دیگر تور مشهد شامل بلیط رفت و برگشت با هواپیما یا قطار , اقامت در هتل با صبحانه , بوفه و ترانسفر ورود می باشد. 

ارزان ترین تور مشهد  با فهیم گشت لحظه آخری

ارزان ترین تور مشهد و آشنایی با مشهد مقدس 

مشهد شهری است که علاوه بر زیارت گاه و بارگاه امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) اماکن دیدنی و تاریخی فراوانی دارد از جمله دیدنی های مشهد شامل پارک کوهسنگی , شهربازی و پارک ملت , باغ وحش وکیل آباد , باغ گیاه شناسی , پارک علمی پروفسور بازیما , پارک طبیعی هفت حوض و پارک وکیل آباد می باشد. 

ارزان ترین تور مشهد و آشنایی با مشهد مقدس

از سوغاتی های مهم در مشهد زعفران , زرشک , نقل و نبات , فیروزه , جانماز و تسبیح , جیلی بیلی , انواع عطریات و ... می باشد. آب و هوای مشهد از اوایل بهار تا مهر ماه مناسب است و زمستان های سردی دارد. اما در تمام ایام سال می توان به مشهد سفر کرد. 

ارزان ترین تور مشهد  و سوغاتی مشهدTOUR MASHHAD

تور مشهد و ارزان ترین تور داخلی مشهد با فهیم گشتارزان ترین تور مشهد با فهیم گشت و خرید سوغاتی در مشهد

وسایل مورد نیاز در تور مشهد شامل کارت شناسایی - کارت ملی برای مجردها و شناسنامه برای متاهلین جهت رزرو هتل - داروهای شخصی , لباس مناسب , کفش پیاده روی , عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب می باشد. 

جهت شرکت در ارزان ترین تور مشهد و رزرو هتل در مشهد و اطلاع از قیمت ارزان ترین تور مشهد لحظه آخری کافیست با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت در تماس باشید

ارزان ترین تور مشهد

02177940055

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۰۲
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور کیش از تهران 

تور کیش یکی از تورهای داخلی بسیار پرطرفدار در میان ما ایرانی هاست. آژانس مسافرتی فهیم گشت ارزان ترین تور کیش را جهت رفاه حال مسافران عزیز ارائه می نماید.

ارزان ترین تور کیش لحظه آخری همه روزه با فهیم گشت

در ارزان ترین تور کیش ارائه شده در فهیم گشت کلیه خدمات یک تور لوکس ارائه می شود که از جمله آنها می توان به رزرو هتل در کیش و اقامت در هتل های لوکس جزیره کیش اشاره کرد. از جمله هتل های مطرح در کیش می توان هتل داریوش , هتل پارمیس , هتل صدف , گراند هتل و ... را نام برد. از دیگر خدمات مهم در ارزان ترین تور کیش می توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما , صبحانه و بوفه و ترانسفر ورود اشاره نمود

ارزان ترین تور کیش از تهران

تور کیش همه روزه با هواپیما در فهیم گشت انجام می شود و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. مدت اقامت در ارزان ترین تور کیش نیز بسته به دلخواه مسافران می تواند متغیر باشد. پرواز ها طبق برنامه ریزی پروازی ایرلاین ها و با هماهنگی آژانس فهیم گشت انجام می شود. بلیط رفت و برگشت پرواز با ایرلاین دلخواه شما در ارزان ترین تور کیش ارائه می شود

ارزان ترین تور کیش لحظه آخری با فهیم گشت

کافیست تماس بگیرید و ایرلاین دلخواهی که می خواهید با آن به سفر کیش بروید را به ما بگویید. 

fahimgasht.com

ارزان ترین تور کیش همراه با تخفیفات ویژه 

قیمت تور کیش برای دارندگان کارتهای گردشگری از جمله گردش کارت , سفر کارت , کاروان کارت و سایر کارتها با تخفیف ویژه همراه است. همچنین جهت پرسنل سازمان ها , شرکت ها , بانک ها , وزارتخانه ها , مدارس , دانشگاه ها , شرکت های پتروشیمی , شرکت های نفتی , شرکت های داروسازی و ... نیز برای هزینه تور کیش تخفیفات مناسبی در نظر گرفته شده است. 

ارزان ترین تور کیش همراه با تخفیفات ویژه ارزان ترین تور کیش

ارزان ترین تور کیش  و بوستان آهوان در کیش ARZAN TARIN TOUR KISH

آشنایی با جزیره کیش در ارزان ترین تور کیش

کیش یکی از جزیره های خلیج فارس و از توابع بخش کیش , شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. این جزیره از نقاط دیدنی در استان هرمزگان به حساب می آید. این جزیره زیبا در گذشته به نام جزیره قیس خوانده می شده است. شکل این جزیره بیضی مانند است. سالانه یک میلیون نفر گردشگر به این جزیره سفر می کنند. 

ارزان ترین تور کیش و تورهای داخلی در ایران

طبیعت زیبا و بکر جزیره کیش , فضای سبز دل انگیز , سواحل زیبا و لاجوردی رنگ باعث شده است این جزیره به مانند نگین خلیج فارس بدرخشد. امروزه کمتر کسی است که به این جزیره زیبا سفر نکرده باشد. از مهم ترین جاذبه های دیدنی در کیش می توان به بوستان آهوان , خانه باستانی حریره , روستای باغو , آکواریوم های پهناور و ... اشاره نمود. 

قیمت تور کیش لحظه آخری و رزرو هتل در کیش

جهت شرکت در ارزان ترین تور کیش , اطلاع از قیمت تور کیش لحظه آخری و رزرو هتل در کیش همچنین خرید بلیط هواپیما از ایرلاین دلخواه خود به مقصد کیش می توانید با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت در تماس باشید

02177940055

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۲۷
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور دبی لحظه آخری با قیمت عالی

تور دبی با خدمات متنوع و جذابی همراه است و ارزان ترین تور دبی که توسط آژانس مسافرتی فهیم گشت ارائه می شود نیز شامل کلیه خدمات تور لوکس دبی بوده و دارای پکیج کامل است.

ارزان ترین تور دبی از تهران با پرواز ایران ایر

از جمله این خدمات اقامت در هتل های لوکس دبی است ما برای اقامت شما بهترین و مناسب ترین هتل های دبی را رزرو می نماییم. همچنین ویزای عادی و ترانسفر فرودگاهی نیز ازدیگر خدمات تور دبی است. 

ارزان ترین تور دبی لحظه آخری با قیمت عالی

ارزان ترین تور دبی با ارائه بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر برگزار می شود. چنانچه قصد سفر به دبی با سایر شرکت های هواپیمایی و ایرلاین خارجی را دارید نیز می توانید با ما در تماس باشید. ما بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر یا سایر ایرلاین ها را ارائه می نماییم. 

ارزان ترین تور دبی از تهران با فهیم گشت

fahimgasht.com

آشنایی با دبی و امارات در ارزان ترین تور دبی 

امارات از کشورهای نزدیک به ایران است و از شهرهای مهم این کشور می توان به ابوظبی , العین , شارجه , و دبی اشاره نمود. دبی اولین مقصد اکثر گردشگران در جهان می باشد. بخش قدیمی دبی را دیره می نامند که از بازارهایی با سبک و سیاق معماری عربی از جمله بازار مرشد در این منطقه قرار دارد .

آشنایی با دبی و امارات در ارزان ترین تور دبی ارزان ترین تور دبی  و تور صحرا با بهترین کیفیت

ارزان ترین تور دبی و بازدید از برج خلیفهرزرو ارزان ترین تور دبی  با فهیم گشت از تهران

از جمله پارکهای معروف دبی پارک خور ، پارک ممرز ، پارک نور ، پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس اشاره کرد. همچنین هتل معروف برج العرب و هتل آتلانتیس می تواند یکی از گزینه های دیدنی شهر دبی باشد.

برج خلیفه دبی نیز از دیگر دیدنی های دبی است.

ARZAN TARIN TOUR DUBY

تور صحرا در ارزان ترین تور دبی 

یکی از معروف ترین تورهای دبی تور صحرا می باشد که جهت آشنایی بیشتر با زندگی بادیه نشیان و صحرانشیان انجام می شود. و چهره واقعی کویر را نمایان می سازد. مدت این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد که بستگی به سلیقه مسافران دارد. صرف شام و نوشیدنی , استفاده از بوفه کامل و موزیک ورقص عربی از برنامه های مهیج در تور صحرا می باشد. 

تور صحرا در ارزان ترین تور دبی

برای شرکت در ارزان ترین تور دبی و اطلاع از قیمت تور دبی و تور صحرا و نیز ویزای دبی , خرید و رزرو بلیط رفت و برگشت به دبی , رزرو هتل در دبی کافیست با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تماس بگیرید. 

02177940055

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۵۰
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور مالزی - سنگاپور با خدمات لوکس

تور مالزی عموما به صورت ترکیبی با تور سنگاپور برگزار می شود. ارزان ترین تور مالزی را از ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تخصصی و مستقیم ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی بخواهید. 

ارزان ترین تور مالزی کوالالامپور و تور سنگاپور با فهیم گشت

ارزان ترین تور مالزی به صورت چهار شب اقامت در کوالالامپور و سه شب اقامت در سنگاپور می باشد. در این تور ترکیبی هیجان انگیز شرکت نمایید و از تفریحات مهیج و دیدنی های این تور جذاب لذت ببرید. حداقل اعتبار پاسپورت برای شرکت در ارزان ترین تور مالزی 7 ماه است و کنترل اعتبار آن بر عهده آژانس است ممنوعیت از بابت خروج از کشور و کنترل آن برعهده مسافران می باشد. 

ارزان ترین تور مالزی  سنگاپور با خدمات لوکس

fahimgasht.com

خدمات لوکس در ارزان ترین تور مالزی

تور مالزی سنگاپور به صورت هوایی و با پرواز ایرباس ماهان انجام می شود. در صورتی که مسافران مایل باشند از پروازهای خارجی استفاده نمایند میتوانند پروازهای امارات ، قطر , ترکیش ایر و.. را انتخاب نمایند. 

خدمات لوکس در ارزان ترین تور مالزی

ترانسفر فرودگاهی و بین شهری از خدمات مهم در ارزان ترین تور مالزی است. همچنین سیم کارت رایگان و یک گشت شهری با نهار , ویزا و راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی نیز در تور مالزی ارائه می شود. شام شب کریسمس و شام شب سال نو نیز باید به صورت آنلاین رزرو گردد برای این کار کافیست تماس بگیرید. 

 ارزان ترین تور  مالزی سنگاپور کوالالامپور لحظه آخری

اقامت در هتل های لوکس مالزی از مهم ترین خدمات در تورهای مالزی سنگاپور است از جمله هتلهای لوکس در کوالالامپور هتل FLAMINGO QUALITY  و هتل  SHERATON و ... می باشد. 

 ارزان ترین تور  مالزی و بازدید از بهشت پرندگان لنکاوی  ارزان ترین تور مالزی  و بازدید از موزه اسباب بازی پنانگ

آشنایی با مالزی و سنگاپور در ارزان ترین تور مالزی - سنگاپور

مالزی کشوری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده و پایتخت آن شهر کوالالامپور است. در سال 1965 مالزی و سنگاپور جدا شدند و سنگاپور به کشوری مستقل تبدیل شد. 

آشنایی با مالزی و سنگاپور در ارزان ترین تور مالزی سنگاپور

از دیدنی های مالزی می توان به پارک آبی سان وی لاگون از زیباترین پارک های ابی در آسیا اشاره نمود همچنین موزه اسباب بازی پنانگ , دنیای زیر آب لنکاوی , بهشت پرندگان لنکاوی , بلندی های کنتینگ کوالالامپور و جنگل تفریحی پنانگ نیز از دیگر دیدنی های مالزی است. 

 رزرو ارزان ترین تور مالزی کوالالامپور و تور سنگاپور

جهت رزرو ارزان ترین تور مالزی کوالالامپور و تور سنگاپور , ویزای مالزی و رزرو هتل در مالزی کافیست با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت در تماس باشید. 

02177940055

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۰۸
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور اروپا لحظه آخری

یکی از جذاب ترین تورهای خارجی تور اروپا است و آژانس مسافرتی فهیم گشت ارزان ترین تور اروپا را به عنوان مجری تخصصی ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمات ارائه می نماید. با شرکت در ارزان ترین تور اروپا می توانید با نرخ مناسب از کشورهای اروپایی مختلف از جمله فرانسه , اسپانیا و ایتالیا بازدید نمایید. 

ارزان ترین تور اروپا  از تهران با فهیم گشت

خدمات فهیم گشت در ارزان ترین تور اروپا

بلیط رفت و برگشت هواپیما به اروپا از خدمات مهم در ارزان ترین تور اروپا  است هم چنین رزرو هتل اروپا و اقامت در لوکس ترین هتل های اروپایی از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در ارزان ترین تور اروپا با فهیم گشت است.

ارزان ترین تور اروپا  از تهران با فهیم گشت

بیمه مسافرتی , راهنمای فارسی زبان و گشت های متنوع نیز در تور اروپا ارائه می شود گشت های اروپاگردی از مهم ترین بخش های تور اروپا است و شما را با کشورهای مختلف اروپایی آشنا می نماید. 

ارزان ترین تور اروپا فرانسه 

فرانسه یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است و ارزان ترین تور اروپا فرانسه ارائه شده توسط فهیم گشت شما را به بازدید از این کشور زیبا دعوت می نماید

ارزان ترین تور اروپا  فرانسه و بازدید از دیدنیهای پاریس

از مهم ترین شهرهای دیدنی در فرانسه می توان به پاریس , نیس , کن , مارسی , لیون و ... اشاره نمود فرانسه پر از جاذبه های دیدنی است که می توان خیابان شانزه لیزه , کلیسای جامع نتردام , موزه لوور , هتل ها و رستوران های مختلف , قلعه شاتو , جشنواره های فیلم و موسیقی و ... را نام برد. برای اطلاع از قیمت تور اروپا فرانسه کافیست با ما در تماس باشید

ارزان ترین تور اروپا فرانسه

fahimgasht.com

ارزان ترین تور اروپا اسپانیا 

یکی دیگر ازکشورهای مدرن و زیبای اروپایی اسپانیا است

ارزان ترین تور اروپا اسپانیا

با شرکت در ارزان ترین تور اروپا اسپانیا می توانید شهرهای مختلف اسپانیا از جمله مادرید , پامپلونا , کوئنکا , شهر ساحلی لاکچونا و ... را ببینید و از جاذبه های مختلف آن شامل قصرهای سلطنتی مادرید , جشنواره گاو بازی پامپلونا و قنات سگویا و سایر اماکن دیدنی آن لذت ببرید برای شرکت در ارزان ترین تور اروپا اسپانیا کافیست با ما در فهیم گشت در تماس باشید.

ارزان ترین تور اروپا اسپانیا با فهیم گشت از تهران

ارزان ترین تور اروپا ایتالیا 

ایتالیا از کشورهایی است که مهد مسیحیت جهان به شمار می آید و در آن عبادتگاه ها و کلیساهای مختلفی وجود دارد که سالانه میلیون ها بازدید کننده را به سمت خود جذب می نماید.

ارزان ترین تور اروپا ایتالیا با بهترین نرخ در فهیم گشت

از شهرهای مختلف و زیبای ایتالیا می توان به ونیز , پادووا , تورین , فلورانس , پمپی و رم و .... اشاره کرد. کلیساهای مختلف و کلیساهای سلطنتی در ایتالیا از جمله کلیسای سانتاماریا , موزه ها و صومعه های مختلف , واتیکان و ... از اماکن دیدنی در ایتالیا است برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در تور اروپا ایتالیا کافیست با ما در تماس باشید.

ارزان ترین تور اروپا ایتالیا

آژانس مسافرتی فهیم گشت آماده است تا با ارزان ترین تور اروپا با شما همراه باشد همچنین جهت رزرو هتل اروپا و خرید و رزرو بلیط هواپیما به کشورهای اروپایی نیز با شما هستیم کافیست تماس بگیرید. 

TOUR OROOPAارزان ترین تور اروپا و رزرو هتل در اروپا با فهیم گشت

02177940055

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۲۴
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور گرجستان لحظه آخری

با شرکت در ارزان ترین تور گرجستان که توسط آژانس مسافرتی فهیم گشت برگزار می گردد می توانید از کشور گرجستان و تفلیس دیدن نمایید و با جاذبه های گردشگری در این کشور آشنا شوید همچنین از خدمات متنوع و لوکس که در ارزان ترین تور گرجستان ارائه می شود نیز بهره مند شوید. ارزان ترین تور گرجستان توسط فهیم گشت با سه شب , چهار شب و هفت شب اقامت در گرجستان همراه است. برای ورود به خاک گرجستان اعتبار پاسپورت شما باید حداقل شش ماه باشد که کنترل آن برعهده آژانس می باشد.

ارزان ترین تور گرجستان تفلیس با هواپیمایی تابان ایر در فهیم گشت

ارزان ترین تور گرجستان از تهران با فهیم گشت با قیمت مناسب ارزان ترین تور گرجستان  و خدمات مهم فهیم گشت در تور گرجستان

ارزان ترین تور گرجستان لحظه آخری

خدمات ارزان ترین تور گرجستان با فهیم گشت

ارزان ترین تور گرجستان به صورت هوایی و توسط شرکت هواپیمایی تابان ایر انجام می شود ارائه بلیط رفت و برگشت با پرواز تابان ایر از خدمات مهم در ارزان ترین تور گرجستان می باشد. از دیگر خدمات در تور ارزان قیمت گرجستان ترانسفر فرودگاهی و یک گشت خرید است همچنین راهنمای فارسی زبان , بیمه مسافرتی و اقامت در هتل های لوکس با صبحانه نیز از دیگر خدمات این تور جذاب است. از هتل های مطرح در گرجستان که ما برای اقامت شما مسافران عزیز در نظر می گیریم می توان از هتل GARDEN , هتل LOG INN BOUTIQUE و سایر هتل های لوکس تفلیس نام برد. 

خدمات ارزان ترین تور گرجستان با فهیم گشت

ارزان ترین تور گرجستان و رزرو هتل در تفلیس ارزان ترین تور گرجستان و اقامت در هتل های لوکس تفلیس

دیدنی های برتر در گرجستان با تور گرجستان فهیم گشت

تفلیس پایتخت گرجستان مملو از چشمه های آب گرم است . تفلیس در زبان گرجی به معنای چشمه آب گرم است آب تنی در این چشمه های آب گرم از مهم ترین تفریحات در ارزان ترین تور گرجستان است که علاوه بر این خاصیت درمانی نیز دارد. روی این چشمه های آب گرم حمام های به جامانده از دوران صفوی را خواهید دید. 

دیدنی های برتر در گرجستان با تور گرجستان فهیم گشت

همچنین در نزدیکی بندر پورتی منطقه ای قرار دارد که به ساحل مغناطیسی معروف است شنا کردن و آفتاب گرفتن روی شن های این منطقه طبق باور مردم منجر به درمان بیماری ها می شود. 

fahimgasht.com

بازدید از گنجینه های طلایی از دیگر برنامه های تور گرجستان است در تفلیس موزه های فراوانی وجود دارد که بازدید از آنها و گنجینه های درون آنها خالی از لطف نیست. غذاهای محلی گرجستان نیز از دیگر مواردی است که تجربه لذت بخشی به گردشگران خواهد داد. 

تور گرجستان با نازل ترین نرخ و ارزان ترین قیمت

جهت شرکت در ارزان ترین تور گرجستان و اطلاع از قیمت تور گرجستان لحظه آخری می توانید با ما در تماس باشید همچنین جهت رزرو هتل در گرجستان و خرید و یا رزرو بلیط هواپیما به گرجستان - تلفیس نیز با ما در ارتباط باشید ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رزرو هتل و بلیط هواپیما برای شما اقدام خواهیم کرد. 

ARZAN TARIN TOUR GORJESTAN

02177940055

09101260496

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۳۱
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور هندوستان به صورت ترکیبی 

ارزان ترین تور هندوستان که در آژانس مسافرتی فهیم گشت ارائه می شود شامل کلیه خدمات لوکس یک پکیج کامل تور هندوستان می باشد. در ارزان ترین تور هندوستان با فهیم گشت که به صورت ترکیبی نیز برگزار می گردد می توانید از این خدمات لوکس استفاده نمایید. 

ارزان ترین تور هندوستان از تهران ترکیبی با فهیم گشت

تور هندوستان ترکیبی به صورت زیر توسط آژانس مسافرتی فهیم گشت برگزار می شود: 

ارزان ترین تور هندوستان به صورت ترکیبی

گشت های متنوع در ارزان ترین تور هندوستان با فهیم گشت 

بهترین و متنوع ترین گشت های شهری از جمله خدمات مهم در ارزان ترین تور هندوستان با فهیم گشت است این گشت های شهری متنوع شامل بازدید های زیر می باشد که به مدت سه روز و با سه وعده غدا همراه است: 

گشت های متنوع در ارزان ترین تور هندوستان با فهیم گشت

دهلی : بازدید از مقبره گاندی ، مسجد جامع، کاخ قرمز ، منار قطب ، دروازه هند، ساختمان پارلمان 

آگرا : بازدید از تاج محل ، قلعه قرمز آگراج 

جیپور : بازدید از قلعه آمبر ، کاخ شهر ، جانتار مانتار و کاخ بادها

بمبئی : بازدید از کاخ معلق ، مسجد حاج علی ، بازار گرافورد ، دروازه هند ، خیابان مارین درایو

گوآ : بازدید از تپه های آلتیمو ،گشت کشتی روی رودخانه ماندوی ، بندر طبیعی مارما گوآ 

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در ارزان ترین تور هندوستان و اخذ ویزا

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در ارزان ترین تور هندوستان و اخذ ویزا 

دو قطعه عکس تمام رخ 5*5 + اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و پاسپورت جداگانه برای هر نفر + درج امضای مسافر داخل پاسپورت + مشخصات کامل فردی + کلیه صفحات شناسنامه از مدارک مورد نیاز جهت شرکت در تور هندوستان و اخذ ویزا هندوستان می باشد.

ارزان ترین تور هندوستان و خرید بلیط هواپیما به مقصد هندوستان

fahimgasht.com

خدمات آژانس مسافرتی فهیم گشت در ارزان ترین تور هندوستان

طول مدت اقامت در هتل به مدت 7 شب می باشد که با صرف صبحانه همراه است همچنین راهنمای تور ، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری و بیمه مسافرتی نیز در تور هندوستان ارائه می شود. از مهم ترین خدمات در ارزان ترین تور هندوستان فهیم گشت بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان ایر است. 

آشنایی با ده جاذبه برتر توریست هند در ارزان ترین تور هندوستان

آشنایی با ده جاذبه برتر توریست هند در ارزان ترین تور هندوستان

هندوستان هفتمین کشور بزرگ جهان است و بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد از مهم ترین اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی در هند می توان موارد زیر را نام برد: 

خط ساحلی کرالا - کاخ دریاچه - معبد ویروپاکشا - پالولم - پارک ملی کانها - هارماندیر صاحب - جایسالمر - غار آجانتا - بنارس و تاج محل 

ARZANTARIN TOUR HENDOOSTAN

جهت شرکت در ارزان ترین تور هندوستان و اطلاع از قیمت و زمان ارزان ترین تور هندوستان لحظه آخری ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت کافیست تماس بگیرید. همچنین خدمات خرید و رزرو بلیط هواپیما به مقصد هند و رزرو هتل در هندوستان را نیز از ما بخواهید. 

ارزان ترین تور هندوستان  لحظه آخری با فهیم گشت

ارزان ترین تور هندوستان تابستان و نوروز با فهیم گشترزرو و فروش ارزان ترین تور هندوستان

02177940055

 

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۵۴
آژانس مسافرتی فهیم گشت

ارزان ترین تور ارمنستان از تهران هوایی و زمینی 

جهت شرکت در ارزان ترین تور ارمنستان می توانید با آژانس مسافرتی فهیم گشت تماس بگیرید فهیم گشت با بیش از ده سال سابقه فعالیت و تخصص و تجربه درخشان در زمینه برگزاری تورهای ارزان قیمت خارجی و داخلی آماده است تا ارزان ترین تور ارمنستان را به شما مسافران عزیز با نرخ بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا ارائه نماید.

ارزان ترین تور ارمنستان تابستان و پاییز با فهیم گشت

تور ارمنستان ارائه شده توسط آژانس مسافرتی فهیم گشت دارای کامل ترین پیکج تور ارمنستان می باشد همچنین مدت اقامت در این تور از سه شب و چهار روز است. نرخ تور ارمنستان در فهیم گشت بر اساس پایین ترین کلاس پروازی محاسبه می شود. 

خدمات فهیم گشت در ارزان ترین تور ارمنستان 

تور ارمنستان از جمله تورهای خارجی است که هم به صورت هوایی و هم زمینی برگزار می شود تور ارمنستان هوایی با پرواز ایرباس ماهان انجام می شود و ارائه بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان ایر از خدمات مهم ارائه شده در تور ارمنستان توسط آژانس مسافرتی فهیم گشت است.

ارزان ترین تور ارمنستان از تهران هوایی و زمینی

سه شب اقامت در هتل با صرف صبحانه همراه است. ترانسفر فرودگاهی و بین شهری در ارزان ترین تور ارمنستان موجود است. لیدر فارسی زبان , بیمه مسافرتی, سیم کارت به ازای هر اتاق و گشت شهری با نهار در رستوران از دیگر خدمات لوکس در تور ارمنستان است. 

گشت اچمیازین همراه با نهار و شام ارمنی در رستوران مجلل از برنامه های مهیج ارزان ترین تور ارمنستان با فهیم گشت است. 

ارزان ترین تور ارمنستان و آشنایی با فرهنگ ارمنستاننرخ ارزان ترین تور ارمنستان با فهیم گشت

ارزان ترین تور ارمنستان و انواع دیدنی ها در ارمنستان

fahimgasht.com

ارزان ترین تور ارمنستان و آشنایی با فرهنگ ارمنستان

گشت های شهری متنوع و گردش های هیجان انگیز از برنامه های مهیج در تور ارمنستان است از جمله این گشت ها , گشت اچمیازین است که با بازدید از مقبره رئیس کلیسای حواری و واتیکان ارمنستان همراه است. شام ارمنی برای گذران شبی خاطره انگیز در کنار خانواده برای شما تدارک دیده شده است. تماشای رقص های محلی و سنتی قفقازی , موسیقی محلی , سرو شام ارمنی - قفقازی و ... از دیگر برنامه های این شب است. 

ارزان ترین تور ارمنستان با فهیم گشت از تهران ویژه نوروز و تابستان

ارزان ترین تور ارمنستانARZANTARIN TOUR ARMANESTAN

گشت صومعه گغارد از دیگر گشت های تور ارمنستان است. در این گشت از صومعه گغارد که از سنگ تراشیده شده و در دامنه کوه واقع است بازدید می شود. 

افتخار ما این است که در ارزان ترین تور ارمنستان و تور ارمنستان لحظه آخری ارزان قیمت و لوکس خود در کنار شما باشیم کافیست با ما در تماس باشید. 

02177940055

 

09101260496

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۲۳
آژانس مسافرتی فهیم گشت